|

Шоколадът може да предотврати инфаркт!


ЛЕСНО ОТСЛАБВАНЕ. С ТАЙНАТА РЕЦЕПТА!
Отзиви и видео на хора, отслабнали с билки и без диета

Още една причина да си хапнем любимия шоколадец. Проучване на близо 50 000 души откри, че тези, които ядат шоколад, имат 22 % по-малка вероятност от инфаркт в сравнение с другите. А хората, прекарали вече един инфаркт и отдали се на шоколад, имат 46 % по-малка вероятност да умрат от сърце.

Причината е, че храната е богата на флаваноиди, здравословни антиоксиданти, въпреки че изследователите на университета в Торонто са нетърпеливи да продължат изследванията си. Сара Сахиб, автор на канадското изследване, заяви: „Има нужда от повече проучване, за да определим дали шоколадът наистина намалява риска от сърдечен удар и дали по-здравите хора просто си хапват повече шоколад от другите.“

Заедно с колегата й доктор Густаво Сапосник открили, че 44 489 души, които ядат един шоколад седмично, имали 22 % по-малък шанс за удар от тези, които не ядат. Второто им изследване пък открило, че 1 169 души, които ядат 50 грама шоколад веднъж седмично, са с 46 % по-малки склонни към смърт от неядящите.

Екипът знаел за само едно подобно проучване, а то не открило връзка между шоколада и инфаркта. Обаче доктор Сапосник предупреждава: „Поглъщането на прекалено много шоколад може да ви накара да надебелеете заради мазнините в него. Трябва да изчислим каква е най-подходящата консумация на шоколад като количество.“

Откритието ще бъде представено в Американската академия по неврология на 62-рата им годишна среща в Торонто.

Напишете коментар